Kawah putrih en patengang

6 november 2016 - Margahayu Tengah, Indonesië

Na een week van wachten was het tijd om eruit te gaan. Zaterdag was vanwege onrust tussen moslim en gouverneur van Jakarta geen goede dag. Dus binnenzitten. Maar vandaag was de spanning weg en we konden. Met z,n zessen op weg. Druk druk maar naar kawah putrih , witte vulcaan, hoog in de bergen gegaan. Zoals vaak zijn de toeristische attracties op zondag overvol. Onderweg nog twee Russische Back packers opgepikt en naar de vulcaan gegaan. Daar kreeg je maskers tegen de zwaveldampen op. Maar de stank viel wel mee. Wat mooie foto's gemaakt en daarna afscheid genomen van onze Russen en naar patengan. Mooi meer in de bergen en met een roeiboot naar een restaurant gevaren . Daar aangekomen begon het te horen en iedereen bleef binnen waardoor je niet veel kon zien. Maar toch prachtig mooi natuurschoon. Terug naar Bandung en sudanees gegeten al met al een mooie dag. Volgende week Jakarta en vervolgens weer vliegen. Waarheen is nog niet duidelijk. Maar ik laat het jullie weten. Tot gauw.

1. Judith:
    7 november 2016
    Hi you too, ik heb problemen met wifi dus kan niet reageren. Het bericht komt wel door als ik toevallig bereik heb. Heeeeel verelend. Vanmiddag ga ik naar de stad om te kijken of ik een nieuw toestel kan krijgen. Ik heb het net.
    Tot later