Jakarta

10 november 2016 - Setia Budi, Indonesië

Jakarta 20 miljoen inwoners. En in een hotel voor 20 euro per nacht. Afspraak met de nl ambassade open om ,08.00. dus niet een uurtje later en word te woord gestaan door iemand in het nederlands. Haar enige reactie op mijn vragen was , kost u 370000 rupiah. Ja maar ik will info !!!! Nee kost ....... Gvd een tevergeefs bezoek. Een bode vertelde me wat ik nodig had . Dus terug naar Bandung morgen weer papier verzamelen en vertalen . Dan terug Jakarta legalisatie en dan Amba. Tijd en geld Verspilen . Die burocraten.

1. Judith:
    10 november 2016
    piano aan adoe zeg! En inderdaad wat een gezeik. Dat je geen info krijgt van die dame betekent dat ze het ook niet weet. En dat een bode het uit moet leggen is wel raar. Maar die dame zit daar niet vanwege haar kennis maar omdat haar vader of familie mensen kent op de ambassade. Dus het gaat niet om de kennis om de kennissen. Zo gaat dat daar. Jakarta ziet er niet erg aantrekkelijk uit. Dat is vast ook jullie beleving. Ik hoop dat het met de papieren goed komt en het visum eindelijk verkregen wordt.
    Veel plezier nog en een goede thuisreis morgen.